1 Şubat 2016 Pazartesi

Pezevenk Rüyası (İnternete Giriş 101)

     Her şey, küçük bir miktar paraya acil bir şekilde ihtiyacımın olması ile başladı. Bir kaç gün içerisinde en kolay hangi yollarla toplayabileceğimi düşündüm. Normal bir işe girsem, avans çekemezdim hemen. Bahis oynasam kaybetme riskim vardı, bana götürü riski olmayan bir getiri lazımdı. Eşyalarımı da satamazdım, çünkü hemen satılmaları için değerlerinden çok az fiyata koymam gerekirdi ve ben bunu yapabilecek bir insan değilim. Bu seçenekleri eledikten sonra aklımda kalan en mantıklı fikir dolandırma işine girmekti.

       Peki nasıl yapmalıydım? İnsanları dolandırmanın birden fazla kategorisi var, bu kategoriler de kendi alt kategorilerine sahip. Sanal ortam hakkında bilgili olduğum için internet üzerinden dolandırıcılığı rahat bir şekilde yapabileceğimi düşündüm. Fakat sıradan yollardaki bazı taşları değiştirip, ayriyetten yeni taşlar da eklemeliydim. İcraata geçmeden önce planı hazırlayıp, sonra onu test etmeliydim. Amacım para kazanmak için cinselliğin afrikası olan Türkiye'nin düz duvara vatandaşlarını kullanmaktı. Tam olarak bunları yaptım para kapma hazırlığı olarak:


  1. Önce hafifmeşrep karakterli bir kadın yarattım ve gerekli ayarlarını yaptım. Maili ve arkadaş listesini gizlemek, sohbeti ve profili gelen aramalara kapatmam gibi.
  2. Kadının fotoğraflarında yüzü daima bir simge ile kapalıydı. Fotoğraflar, internetten alınmış saç rengi ve ten rengi birbirine benzeyen iç çamaşırlı ve bazen o bile bulunmayan fotoğraflardı (tabi ki açık yerler sansürlü Facebook hesabı kapatmasın diye). Fotoğraf açıklamalarına genelde kalp ifadesi koydum.
  3. Bazı fotoğraflarda kadın kilolu, bazılarında zayıftı fakat bunların hangi zamanlarda çekildikleri söylemedim. Böylece bir tercih seçeneği yarattım. İnsanlar beğendikleri kilo tipi üzerinden kendi kafalarında fantezilerini hazırlayıp kıvama geleceklerini düşündüm.
  4. Üye sayısı on binden fazla olan arkadaş ekleme gruplarına katıldım. Sadece "Ekleee" yazmam bile seksi profil fotoğrafım sayesinde bir sürü insanın ilgisini çekti.
  5. Arkadaş ekleme gruplarıyla sınırlı kalmayıp cinsel dürtüleri tavan yapmış insanların toplandığı sayfalarda da aynı talepte bulundum.
  6. Arkama yaslanıp bitmek bilmeyen arkadaşlık isteklerini onaylamaya başladım.
      Arada paylaşımlar yaparak profili canlı tutuyordum ve diğer abazanları bu yemler ile avlıyordum. Sadece bir saatte bin kişiden fazlasını onaylamıştım ve altı yüz kişi kadar da onay bekliyordu. İcraata geçme zamanım gelmişti.    

1 yorum: