16 Eylül 2012 Pazar

Idiotic

Gözlerini açmakta zorlanıyordu. Bok vardı sanki o kadar içecek. Tüm gece boyunca alkol komasına gireceğinden korkuldu. Fırsattan istifade eden birisi de onu üşenmeden yatağına atmış olmalıydı. Tanımadığı birisi tarafından sikilmiş olmasını dert etmiyordu. Gözlerini açmadan yataktan kalkıp kollarını yanlara doğru açarak çırılçıplak hâlde durdu. Çok geçmeden arkasından uzanan bir çift el göğüslerini sıkmaya başladı. Eller tahrik etmek yerine tatmin olmak için uğraşıyordu. Ellerin bir kadına ait olduğunu anlamıştı. Yine de rahatsız olmuştu. Arkasındaki kişinin gece yaptığının yetmemiş olması, doyumsuz bir şekilde tekrardan istemesi ve göğüslerini bu yüzden tutuyor olması sinirlendirmişti. Göğüslerini tutan eller yetmiyormuş gibi bir de boynundan öpen dudaklar çıktı başına. Sinir katsayısı daha da arttı. Sakin bir şekilde, arkasını dönmeden, boynundan öpen dudaklara yumruğu patlattı. Bencil insanları sevmezdi kendisi dışında. Kendisini de sevmezdi aslında. Kanlanmış gözlerini açıp banyoya gitmek için odadan çıktı.

Açıkçası böyle bir şey olmaz lan. Hayır böyle sikik şeyleri okuduktan sonra bunlar gibi davranmaya çalışan kızlar var onlar çok acayip. Anneden babadan harçlık alıp punk, asi ayaklarına yatıyorlar. He amına koyıyım üzerindeki 30 liralık tişört ile çok asisin kapitalizme de baş kaldırıyorsun. Dünya umurunda değil gibi davranır ama akşam geç olmadan annesinin ve ya babasının dediği vakitte evde olmak zorundadır.

Cinsellik konusunda tabuları yıkmıştır. Herkesin seks yapması ona göre gayet doğaldır. Hatta bunu belirtmek için sürekli internet ortamında cinsel şeyler paylaşır. Porno izlediğini bas bas bağırarak söyler. Çünkü hani toplumda kızlar porno izlemez iğrenç bulur olayını yıktığını göstermek ister. Tüm bunlara rağmen kendisi ile sevişmek isteyen bir erkek çıkarsa abazan demekten alı koymaz kendisini.

Dur lan bahsedeceğim bu değildi aslında. Benim bahsedeceğim şey eski sevgililer. Bahsedeceğim şeye bak, yazdıklarıma bak amına koyayım ya. Eski sevgililerimin sürekli karşılaşmalarına bayılıyorum. Beyoğlu'nda takılan kızlar oluyor kendileri. Sürekli ay canım cicim aşkım muhabbeti içindeler birbirleri ile(amına koyıyım hangi kafa ile çıktım bilmiyorum ki). Birbirleri ile aldattığım kızlar bir de yani daha eğlenceli oluyor. Haberleri  yok tabi hepsinin ortak noktası benimle çıkmış olmaları. Bazen iki eski sevgilimi yanyana görüp yanaklarından tek tek öptükten sonra "ikinizin arkadaş kalabilmiş olmasına çok sevindim. XXX seni YYY ile aldattığımı öğrendiğini keşke söyleseydin vicdan azabından kurtulurdum." diyip aradan çekiliyorum. Suratlarındaki o ifade tarif edilemez. Bir dostluğu böyle basit bir şekilde bozmak insana orgazmik bir zevk veriyor. Orgazmik ne biçim kelime lan organik gibi. Böyle işsiz şeyler yapıyorum işte amk. Millet bir şeyler icat ediyor ben eski sevgililerimi birbirine düşürüyorum. Eğlence anlayışım çok salakça ve boş diyorum inanmıyor millet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder